УПРАЛІНСЬКИЙ ІНТЕНСИВ «ПІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА В УМОВАХ ЗМІН»

11 березня 2020 року на базі  Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад –  загальноосвітній навчальний заклад  І ступеня, гімназія» відбувся семінар – інтенсив для заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою «Пріоритетні напрямки діяльності  заступника директора в умовах змін».

          Розпочала захід Поліщук А.С., завідувачка інформаційно-методичного центру управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради, наголосивши на тому, що якісні зміни в освіті неможливі сьогодні без компетентного керівника-менеджера закладу, який  чітко бачить шлях розвитку закладу, ефективно працює в умовах автономії та  упевненого учителя, який постійно удосконалюється, усвідомлює ступінь відповідальності за конструювання змісту освіти, вибору форм  і засобів навчання. Алла Степанівна розповідала  про різновекторність  діяльності керівника освітньої установи в умовах змін та доцільність запровадження у роботі з персоналом таких інструментів як  кейрос-менеджмент, бенчмаркінг, проєктний менеджмент, GOSPA. 

          Досвідчений заступник директора з навчально-виховної роботи Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад –  загальноосвітній навчальний заклад  І ступеня, гімназія»  Хлудєєва Лариса Володимирівна презентувала  учасникам  інтенсиву систему роботи, спрямовану на  реалізацію методичної  проблеми закладу  «Розвиток життєвих компетенцій гімназистів через застосування сучасних локальних технологій навчання у поєднанні з ІКТ та іншими технологіями навчання. Пріоритетні напрямки діяльності».  Лариса Хлудєєва акцентувала увагу  на  пріоритеті «номер один» у своїй  роботі «Підвищення професійної майстерності педагогів».  У ході виступу провела із учасниками зібрання інтерактивні вправи, які мотивують та розвивають критичне мислення.

          Виконуючи вправу «Складаємо пазли конкурентоспроможної школи», заступники директорів з навчально-виховної роботи презентували присутнім пріоритетні напрямки, серед яких проєктна діяльність, освіта дітей з особливими освітніми потребами, профорієнтаційна робота, створення мотивуючого освітнього простору, впровадження сучасних трендів освіти, розвиток та підтримка творчої особистості.

          Семінар – інтенсив пройшов цікаво, плідно та спонукав учасників до конструктивної спільної роботи.

?