ВІДБУВСЯ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

5 березня 2020 року відбувся семінар-практикум учителів суспільних дисциплін на тему «Дев’ять прийомів візуалізації для використання на уроці». Добірка прийомів візуалізації навчальної інформації, з якими присутніх ознайомів методист інформаційно-методичного центру управління освіти Ставінський О.В., допоможуть учителям зробити процес навчання осмисленішим, а урок – цікавішим. Було представлено добірку популярних прийомів візуалізації: буктрейлер, інтернет-меми, гіфки, інтелект-карти, інтерактивні книги і підручники, стрічки часу, лепбуки, скрайбінг, скетчноутинг, хмари слів тощо. Було зазначено, що   прийоми можна використовувати як для перевірки знань, так під час засвоєння нової теми. Присутніх було ознайомлено з спеціальними програмами та етапами створення сучасних освітніх інструментів, які незамінні для мотивації навчальної діяльності, швидкого опрацювання великих об’ємів інформації, зручного запам’ятовування, розвитку асоціативного, критичного та логічного мислення, унаочнення та презентації матеріалів, розробки проектів та планів дій, прийняття рішень.

У реалізації практичної сторони семінару домопіг Мельник А.П., учитель історії та правознавства Славутського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей «Успіх», який продемонстрував алгоритм прийомів роботи з майндмеппінгу з використанням програми  Mind Meister для створення інтелект-карт в режимі онлайн та продемонстрував  зразки карт-пам’яті, які створені ним та його учнями.

Голова міського методичного об’єднання учителів суспільних дисциплін Труфанова О.І. ознайомила присутніх з компетентісно зорієнтованими завданнями, які   розраховані  на розвиток ключових компетенцій, пізнавальних здібностей учнів і можуть використовуватися на різних етапах уроку. Були запропоновані  різні варіанти і типи компетентнісно зорієнтованих завдань з історії: кластери, кроссенси, кола Вена, кросворди тощо.

Все це покликано формувати інтуїтивне сприйняття інформації учнями, допоможе їм структурувати її та активно долучатися до освітнього процесу і виявляти творчі здібності. Завдяки цим прийомам процес пізнання стане дійсно захопливим!

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [3.60 MB]