МАТЕМАТИКИ ПІДСУМУВАЛИ РЕЗУЛЬТАТИ ТРЕНУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ТЕСТУВАННЯ

З метою належної підготовки  випускників  закладів загальної середньої освіти  до зовнішнього незалежного оцінювання 13 лютого 2020 року  управлінням освіти виконавчого комітету Славутської міської ради організовано  проведення  тренувально – діагностичного тестування з математики для здобувачів освіти 11-х класів 2019/2020 навчального року, яке відбулося  на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.          

          91 учень закладів освіти Славутської міської ОТГ виявив бажання попрацювати з тестами, які були   запропоновані фахівцями Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.        Кожен учасник тестування отримав індивідуальний комплект тестових матеріалів, що складався із зошита і бланків відповідей А і Б. Усі завдання відповідали вимогам Програм,  характеристикам і структурі сертифікаційних робіт основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Учні мали можливість попрактикуватися в заповненні бланків відповідей, психологічно налаштуватися на проходження тренувально – діагностичного тестування у форматі зовнішнього незалежного оцінювання та навчитися ефективно розподіляти час під час виконання завдань з математики.

          У рамках заходу для вчителів математики та здобувачів освіти проведено тренінги  «Робота над помилками, допущеними при виконанні завдань ДПА з математики в умовах, максимально наближених до формату ЗНО», модератором яких виступили методист інформаційно-методичного центу Сиропятова З.І. та вчителі ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 (Іваненко Л.А., Кривошия Т.І., Ущаповська Т.О.).

          19 січня 2020 року відбулася нарада із вчителями математики за підсумками проведення  тренувально – діагностичного тестування. У ході зустрічі Сиропятовою З.І. детально проаналізовано результати тестування учнів,  визначено завдання, з якими добре впорались учні (визначення градусної міри кутів, розв’язування завдань на подільність, розв’язування найпростіших завдань на відсотки, розв’язування найпростіших систем рівнянь та інші), та ті, які потребують доопрацювання (властивості функцій, перетворення логарифмічних, тригонометричних, раціональних виразів, розв’язування нерівностей та інші).

          На завершення учасники зібрання висловили вдячність організаторам тренувально – діагностичного тестування та отримали  інформаційні листівки щодо покращення якості освітньої галузі «Математика».